Naručitelj je, na stranicama elektroničkog oglasnika Republike Hrvatske, poslao na objavu postupak javne nabave.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti mogu svu dokumentaciju predmetnog postupka javne nabave preuzeti pristupom u EOJN na adresi:https://eojn.nn/hr/Oglasnik/
PREDMET NABAVE: PAPIRNA KONFEKCIJA
DATUM OBJAVE:14.02.2022.
ROK ZA DOSTAVU PONUDA:24.02.2022. DO 08:00 SATI
ZAPISNIK O PREGLEDU I OBAVIJEST O ODABIRU
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Naputak za provedbu postupaka jednostavne nabave
Naručitelj je, na stranicama elektroničkog oglasnika Republike Hrvatske, poslao na objavu postupak javne nabave.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti mogu svu dokumentaciju predmetnog postupka javne nabave preuzeti pristupom u EOJN na adresi:https://eojn.nn/hr/Oglasnik/
PREDMET NABAVE: MATERIJAL ZA ODRŽAVANJE ČISTOĆE I HIGIJENE
DATUM OBJAVE NA STRANICAMA NARUČITELJA: 17.01.2022.
ROK ZA DOSTAVU PONUDA: 28.01.2022. DO 08:00 SATI
ZAPISNIK O PREGLEDU I OBAVIJEST O ODABIRU
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Naputak za provedbu postupaka jednostavne nabave
PREDMET NABAVE: NABAVA POŠTANSKIH USLUGA
DATUM OBJAVE:14.01.2022.
ROK ZA DOSTAVU PONUDA: 25.01.2022. DO 08:00 SATI
ZAPISNIK O PREGLEDU I OBAVIJEST O ODABIRU
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Naputak za provedbu postupaka jednostavne nabave
PREDMET NABAVE: POTROŠNI MATERIJAL ZA ANESTEZIOLOGIJU
DATUM OBJAVE:23.12.2021.
ROK ZA DOSTAVU PONUDA:07.01.2022. DO 08:00 SATI
ZAPISNIK O PREGLEDU I OBAVIJEST O ODABIRU
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Naputak za provedbu postupaka jednostavne nabave