Testiranje PCR testom na COVID-19 na vlastiti zahtjev
U Općoj bolnici Nova Gradiška možete obaviti PCR test na COVID-19 na vlastiti zahtjev.
Ova pretraga radi se isključivo po prethodnoj narudžbi na telefon 035/217-985 ili 035/217-921.
Uplatite navedeni iznos nakon dobivanja termina za bris.
Cijena:
990,00 kn – izdavanje nalaza u roku 10 sati od uzimanja brisa
632,00 kn – čekanje nalaza do 72 sata od uzimanja brisa
Naručivanje: Prilikom naručivanja navedite ime i prezime, datum rođenja i kontakt
telefon. Po mogućnosti pripremite MBO (matični broj osiguranika) – nalazi se na
zdravstvenoj iskaznici.
Priprema: Za pretragu nije potrebna posebna priprema. Dođite na dan kada ste naručeni s
identifikacijskim dokumentom i dokazom o uplati (preslika uplatnice) u 7 sati. Obavezno
nosite zaštitnu masku i držite fizičku udaljenost.
Uzorkovanje: Za ovu pretragu uzima se bris nosa (tj. nazofarinksa) i ždrijela. Testiranje se
radi iza Odjela za pedijatriju – sjeverni ulaz iz Gupčeve ulice (iz Male).
Izdavanje nalaza: Preuzimanje nalaza brisa je na trijaži (kod Odjela kirurgije) nakon što
budete telefonski obaviješteni. Nalaz Vam možemo poslati na e-mail adresu. Osobe s
pozitivnim nalazom brisa na COVID-19 ne dolaze preuzimati nalaz na trijažu.
Plaćanje: Općom uplatnicom / internet bankarstvom nakon dobivanja termina.
Pravne osobe mogu se obratiti putem e-maila (jelena.harsic@bolnicang.hr) radi dobivanja
predračuna. Kod dolaska na pretragu potrebno je dostaviti dokaz o uplati (presliku uplatnice).
PREDMET NABAVE: USLUGE FIKSNE I MOBILNE TELEFONIJE
EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE:JN 28/20
DATUM OBJAVE:30.11.2020
ROK ZA DOSTAVU PONUDA:11.12.2020. DO 08:00 SATI
ZAPISNIK O PREGLEDU I OCJENI I OBAVIJEST O ODABIRU
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Naputak za provedbu postupaka jednostavne nabave
Pretragom Anti-SARS-CoV-2 može se utvrditi kvantitativna vrijednost antitijela na virus koji uzrokuje COVID-19. Osjetljivost testa je visoka ukoliko se test radi dovoljno dugo nakon izlaganja virusu (nakon serokonverzije). Najčešće je potrebno oko dva tjedna nakon pojave simptoma za pojavu antitijela. Radi se o validiranom testu koji se provodi metodom ECLIA (metoda elektrokemiluminiscencije na platfortmi Roche) na imunokemijskom analizatoru. Test može pomoći u razjašnjavanju preboljelih infekcija nepoznatog uzroka ili u svrhu epidemiološkog praćenja. Za interpretaciju rezultata nalaza trebate se obratiti liječniku.
Priprema
Za pretragu nije potrebna posebna priprema. Preporuka je doći na tašte.
Uzorkovanje
Za ovu pretragu uzima se uzorak venske krvi u laboratoriju. Potrebno je doći radnim danom (od ponedjeljka do petka) u 9 sati. Ulaz u laboratorij je preko puta porte.
Izdavanje nalaza
Nalaz se izdaje utorkom i četvrtkom od 12 do 14 sati na šalteru za laboratorij.
Plaćanje
Plaćanje je prilikom prijave na šalteru za laboratorij.
Pravne osobe mogu se obratiti putem e-maila (jelena.harsic@bolnicang.hr) za dobivanje predračuna. Kod dolaska na pretragu potrebno je dostaviti dokaz o uplati.
Cijena: 150,00 kn
PREDMET NABAVE: NAJAM APARATA ZA HEMODIJALIZU
EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE:JN 25/20
DATUM OBJAVE:01.10.2020
ROK ZA DOSTAVU PONUDA:12.10.2020. DO 08:00 SATI
ZAPISNIK O PREGLEDU I ODLUKA O ODABIRU
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Naputak za provedbu postupaka jednostavne nabave
PREDMET NABAVE: NABAVA INOX GALANTERIJE ZA OPERACIJSKU SALU - PONOVLJENI POSTUPAK
EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE:JN 23/20
DATUM OBJAVE:16.06.2020
ROK ZA DOSTAVU PONUDA:30.06.2020. DO 08:00 SATI
ZAPISNIK O PREGLEDU I OABAVIJEST O ODABIRU
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Naputak za provedbu jednostavne nabave
Izmjene naputaka za provedbu postupka jednostavne nabave